Doploh sen!

Thursday, August 6, 2015

Ini Ujian (ditaip semasa semester pertama, tahun kedua: 2014)

Assalamualaikum wbt

Terima kasih sudi baca entry-entry mengarut dlm blog ni (bajet ada org yang baca). Alhamdulillah hari ini hari jumaat. Petang ni rasa sayu betul. Huhu. Adakah ini homesick? Uwaaaaa.
Sebenarnya telinga n rasa berdenyut2. Mungkin sakit tu datang balik kot. Takpe, harus redha yang paling utama.

2 hari lepas aku rasa aku lost interest terhadap biology. Tapi aku paksa jugak selak lecture note tiap hari, sebab aku tau kalau bukan aku sape lagi yang nak tolong aku. I have to make the best in everything I do.
Rasanya ni level belajar paling susah dalam hidup aku. Baru first year. Huhuhu insyaAllah boleh! Kene put more and more and more effort! Kan kan.

Tapi sebenarnya aku rasa inspired bila tengok Dr Puad. Walaupun cara dia ajar oldskool, yelah org lama kan, tapi dia memg berpengetahuan luas. Hebat. Tp Allah maha hebat kan. Aku rasa kalau Dr boleh jd genius mcm tu, bab DNA genetik semua dalam tangan, aku pun boleh InsyaAllah. Bila tengok org tua mesti teringat arwah atok aku. Senang touched kalau tengok org tua ni :(



MuchasGracias! Arigato! TerimaKasih!

No comments: