Doploh sen!

Thursday, August 6, 2015

Cuti Lagi, Yeay!

Assalamualaikum wbt 
anniyanghaseyoooo

Harluuu semua. Sekarang aku tengah bersenang-lenang kat rumah sebab cuti 2 bulan lebih oi. Hik. Haritu lepas raya kelima ada jugak buat part time kt Kluang Rail Coffee tapi berhenti sebab ada masalah kesihatan. So yeah, end up bercuti kat rumah. Best hape duduk rumah, cuma takde fulus lebih la nak beli lipsetik NYX. Hahahaha

Sebenarnya aku rasa sangat risau pasal study aku ni. Risau tak pernah dapat dekan tu satu hal, tapi aku lebih risaukan kalau segala ilmu yang aku dah belajar 2 tahun sebelum ni sia-sia. Aku nak jadi pencinta ilmu sampai ke liang lahad, aku nak manfaatkan segala ilmu yg Dia dah ajarkan melalui lecturer-lecturer dan kawan-kawan dan Google hahaha. Eleh siapa yang tak study guna Google dia tipu. Tipu dosaaaa.

Jadi, sementara cuti masih berbaki ni aku ingat nak revise segala subjek yang aku dah pernah belajar kt Fakulti Bioteknologi dan Sains Biomolekul ni (sebut laju-laju). Aku akan taip kat sini, InsyaAllah, tujuan tak nak lupa semua ilmu tu, pastu boleh la tolong sikit-sikit adik-adik yang ambil jurusan macam aku ni. Aku minat sangat kat genetik, aku akan cuba semaksimum mungkin give benefits to others. I am and I will be the ummah scientist, InsyaAllah. AMIN.

Okay, kalau ada yang nak tanya pasal kos ni, diulang sekali lagi, Ijazah Sains (K) Biologi Sel & Molekul, boleh emel kat najihah.arahman@yahoo.com (bajet je ada orang nak tanya kahkah). 

Entry lepas ni aku akan list out subjek masa first and second year. 

Sekian, adios amigos. 

MuchasGracias! Arigato! TerimaKasih!

No comments: