Doploh sen!

Saturday, December 11, 2010

friend eats friend

BACKSTABBER la ngei ~
kawan makan kawan =.="

hhuh. post aku kali ni mungkin agak keterlaluan cket. xpe la. yang penting aku nk mluahhkan perasaan aku yang tengah meluap- luap ni.

MARAH ? FRUSTT ? SEDEY ??

tak laah. mane ade. (i'm lying)
okeoke, aku admit. aku tengah x puas hati kat sorang member aku neh.
huhu T_T
sedey tak terkira. pkai kalkulator casio 570 pon tak boley tolong kira.bodoo!

so begins a story......


da lame jugak aku kawan dengan dye ni. almost 2 years. kitorang kenal mase program anjuran sekola. bertuah gler aku dapat kau sebagai partner aku.
pertemuan yang singkat tulaa yang buatkan kite rapat. kann kan??
budak laen ponn jeles ko tahu tak. sebab kite boley rapat after program tuhh

fine. kite maken tak rapat lepas aku masuk boarding schol rite ?
tapi kau jugak yang beriya suroh aku masuk asrama. macam kau

mase cuty skola yang da lame (memang agak lame). kau tkejot
sebab ape? bcoz i'm having relationship wif one of ur besfren's ex. isn't ???
mulemule memang laa kau asek cakap

"bertuahla kau dapat dia"

"semoge hepy selalu"

"jangan risau, dia baek n setia oke"

and many other verses dat made me HAPPY !

COME ON LAHH
da lastlast kau maken lame maken jarang contax aku.
pasal ape?
sebab si H**A tu hasott kau?
yela, sebab aku ni rampas ex dye.
hey ! c'on laah.
bukann aku yang tbegeh begeh nak kt dy. dan bukann dye jugak yang tbegeh begeh nak kt aku.
da takdir jdk camni. hha. aku mule merepek.

sekarang ni terang lagi bersuluh kau tengah nak buatt aku jeless kann?
kau nak kenenkan balek H**a dengan A**N kann?
takpe. my MR. RIGHT kate jangan cepat jeless.
hha. kau dengar tuh. wuekk!! =p
um. dah laa. aku sayang kau beb.
until whenwhen.
sumpaa weyy.
NAJIHAH ♥ DIANA





MuchasGracias! Arigato! TerimaKasih!

2 comments:

Fyda said...

alaa sian kaw :'( . seb baek mr. right pandai puj0k n sygsss kaw

amna najihah said...

hehe..tw xpe..
saba je laa..
aq ni over pulak ckap dy tu mr.right aq
blom tntu pon..
hehehehehe
tp aq nk jugak!
amiinn.....