Doploh sen!

Thursday, December 16, 2010

diana, diana ~

malam tadi on9 pakai profile A**N.
hha. aku punye sengal boley telupe yang aku neh pakai profile orang.
then chat la ngan diana jap.
diana ingat tu A**N gak nyer.
kantoi beb. kantoiii !

D: "ko dengan gha oke?"
aku aka a**n: "oke jek"
D: "aena camne?"
*pergh! berderau aku bace ayat dye. aena mane pulakk ni..aku cover ag..(hhahah)
aku aka a**n: "ow..aena..ko rase?"
*hehe. aku maen putar alam.
D: "kau da kapel?"
*ewahh. melebeyy btol
aku aka a**n: "patot ke aku kapel ngn dye?"
D: "tak baek taw tipu pasaan sendiri"
aku aka a**n: "haha. um ntah laa."

not less than one hour. aku mulekan aktiviti aku.
SERANG !!
hhah.
aku pegi la serang A**N. (hey, ini serang terang terangan tau, bukan serang hendap.kire baekk ape)

toink toink

*tamo cite pe yang jadik antara aku dengan A**N.
pastu aku dapat mesej bebunyi;

" wey gha, tadi tu kau kan. yg pasal aena tu kau ta ya laa pdulikan.
tu gosip aku buad A**N dgn aena je.
hope kau ta salah paham.
n pesal lak kau nak tipu aku gune chat A**N?
huh ! sori ah td.
k smt malam. "

aku pon reply;

bukan laa. aku tenampak name ko.
teringin nak chat.
telupe pulak yg aku pakai profile orang.
takpe, salah aku jugakk
maen terjah je
takpe,takpe.
slmt mlm :-)

baek tak aku. siap bagi smile ag.hehe
tapi kalau bace balek ayat dye. memang mcm mintak makan kasot.
lagi2 " n pesal lak kau nak tipu aku gune chat A**N? "
ecehhh. naseb baek aku baek taw.
tade nk marah marah. wee :))

p/s: tu laa. laen kali jangan nak memandai kenenkan orang.
      kan da kantoi.. hahahaha :D

(bile pk balek. jadik klaka pulak. hha ! :D)

apeape aje.
sayang kau DIANA 

MuchasGracias! Arigato! TerimaKasih!

No comments: