Doploh sen!

Sunday, March 11, 2012

hoyeah! hoyehhhhh!

assalamualaikum w.b.t

puhh puh protttttttttt---------! 

selalu orang lain eksen bile da lama tak update blog. so kali ni aku nak wat jugak :P *sambil tiup dashboard blogger* 

amacam readers, u olllsss sehat tak? puihh bajet cam aku ramai followers. kalo sehat cepat cakap Alhamdulillah :). 

sukanya bila dia ceria..tenenet net net lalala
*iklan susu lembu brbayar

okay aku gembiraaaa! aku kayaaaa! haha. yg first tu je betol. guess what? aku sedang bercuti tanpa gaji untk seminggu. whatthefish. al maklomla aku ni keje ngan pihak kerajaan *bajet. sbnarnye aku ni cuma keje sementare kat dewan makan sbp baru bukak kat kluang uh. namenye SASEM. budak2 kat sane sibuk wat cheer cenggini "inilah SASEM! SASEM! SASEM!" nty aku kat blakang balas "HAACCCEMMMM!" 

for the first two month, aku leh wat saving lebih kurg RM400. huhu. itu sangat sikit bukkkk. tampo satgi baru tau. ok2 aku bersyukur sangat ya Allah :D dan lagi satuuuuuuuu, iklan nuffnang yag aku dok sibuk tampal kat blog aku ni da ade duet. masyukkk~ teruja tau nyah walaupon baru dpat kumpul RM0.25 =..= so readers sekalian, *bajet lagi! wekap bebeh! komonn!! slalu la view blog ni eh bia banyak duet masuk hoyeah hoyehhh *gelek dangdut


 aku tau Along aku jadik silent reader kat sini  XD

# minggu depan budak2 PLKN aka kanak2 biru tamat tempoh.
eh maksod aku tamat latihan.

MuchasGracias! Arigato! TerimaKasih!

No comments: