Doploh sen!

Tuesday, April 3, 2012

geramnya dgn diaaa!




assalamualaikum w.b.t & salam 1 asia

geram seyh aku. gerammmm. geram dgn sesuatu..peh da memg tak ley tahan geram tu. tiap kali jumpa dia rasa nak pecahkan je muka dia. huhu. 
asal ko camni? dulu takde pulak. pelik aku. tp aku sedar belakangan ni aku memg suka tgok ko. rase cam nak ramas2 je.. peh da tahap ape ni aku geram kt ko. haha

suke nye aku dapat cium2 ko.. pegang2 ko.. gilaa lah. aku suka kat ko tp aku geram. da la ko ni sedapp, mantap lak tu. fuyohh meleleh air liur aku. ko ni pn satu, jangan la wat muka depan aku. cium kang. nak??






nape ko gebu sangat ni. geram aku. sampai aku terpaksa masukkan ko dalam lauk yg aku masak. tiap ari pulak tu. da aku suka ko, nk wat cmne. dulu aku takde pon nk makan ko, cium pon aku tak nak tahuuuu! hehe.
tp skang aku jatuh cinte la kt ko. mak aku pulak kene beli ko banyak2. hanya kerana aku nk msukkan ko dlm lauk yg aku masak. huhu. ish ko ni da la juicy. perhh geram aku. hahaha. 
sayang ko tomato, si merah gebu!!








MuchasGracias! Arigato! TerimaKasih!

2 comments:

Tabuan Comot said...

atc ngn family mmg gle tomato ni..hehehehe akaq atc y rpt ngn atc pling ske makan mentah2. atc pun ske jgk..hehehe :) baik utk mke ok kwan2... :) **tp mke atc xcute2 jgk..heheheh***

amna najihah said...

sedap kan. alah bkan tomato jdkkan kite cute.tp prangai kte. kannn3. hehe